[av_revolutionslider id=’6′]
Dizajn i Komfor
Stražnji kraj modela 500C je možda dio s najviše karaktera njegovog jedinstvenog, originalnog stila. Zaokruženi oblik njegovog stražnjeg stakla i spojler ugrađen na mekani krov, su lijepi, funkcionalni dizajnerski detalji i neki od najboljih izričaja talijanskog stila.
Nemoguće je zanemariti njegovu originalnost, prijateljske linije, svijetle kromirane elemente, njegov iskonski talijanski karakter: tako 500C.
Iznad vas krov i nebo, ispod vas udobnost.
Tehnologija i Sigurnost
Konstruiran kako bi u potpunosti bio siguran i lak za vožnju, 500C podrazumijeva tehnologiju koja čini da se svaki dan osjećate kao da ste za upravljačem vremenskog stroja: iako stilom klasičan, njegova duša teži budućnosti.
Konstruiran kako bi se savršeno uklopio u Fiat 500, Interscope audio sustav je izuzetan sustav koji vaše iskustvo slušanja čini doista jedinstvenim. Interscope audio sustav je Hi-Fi sustav sa subwooferom snage 100W.
Ako stanete: prebacite mjenjač u neutralni položaj i motor će se ugasiti. Kvačilo, prva brzina i ponovo ste u pokretu. Start&Stop (dostupan samo s izvedbama motora koje to omogućuju) sustav osigurava niže emisije i potrošnju goriva uz veću zabavu. Blue&Me™ sustav omogućuje vam telefoniranje, slušanje poruka i rukovanje vašim telefonskim imenikom bez skidanja ruku s upravljača.
Sjedenje u modelu 500C znači biti zaštićen iz svakog kuta. Sedam zračnih jastuka, dva prednja i dva bočna, te zračni jastuk za koljena vozača, karoserija od čelika visoke čvrstoće i putnička kabina s kontroliranim zonama gužvanja. 5-zvijezdica na Euro NCAP testu (2007.) tako da se možete voziti sigurnije nego ikada.
FPS štiti vaš automobil od mogućih opasnosti od požara. U slučaju sudara određene jačine, unutrašnji prekidač prekida dovod goriva u motor, čime se sprečava rizik od opasnih curenja goriva.
Uređaj za upozorenje i opasnost pomaže vam u slučaju naglog kočenja kada automatski pali sve pokazivače smjera.
Motori i Tehnicke Karakteristike
Fiat 500C nije model koji samo dobro izgleda, ali nema mišiće. Ispod poklopca motora nalaze se tri živahna agregata koje možete birati. Fiatov revolucionarni Twin Air motor smanjuje štetne emisije i potrošnju goriva – ali ne performanse. Motor TwinAir 0.9 Turbo isporučuje 85 konjskih snaga zahvaljujući elektronskoj kontroli protoka zraka i ubrizgavanja goriva, osiguravajući bolje performanse od nekih dvostruko većih motora. Motor 1.3 MultiJet Diesel kombinira se s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok uz benzinske izvedbe možete birati 5-stupanjski ručni mjenjač ili naš Dualogic automatski sustav (uz opciju poluga mjenjača iza upravljača). Koji god motor i mjenjač odabrali, otkriti ćete da je svaki konstruiran kako bi vaše putovanje bilo veći užitak.